Life is simple, it's just not easy.
We all have our own life to pursue, our own kind of dream to be weaving.
And we all have some power to make wishes come true, as long as we keep believing.

Monday, February 01, 2010

千里之爱






我觉得这个活动很有意义~
目的是要我们大家通过这个活动把我们的“爱”传给海地难民们~
让他们觉得幸福。。。
人的生命就是多么脆弱。。。
这个活动过后,我决定了,我要改变~
我要的改变不是外表,而是我内心的改变~
我不要我的肉体有肉但是没有内涵!
我相信我做得到的~嘻嘻

No comments:

Post a Comment